Selvfede nordjyder hylder sig selv - igen


retur
Sidste års kreative prisuddeling i Nordjylland var en prøve på, om regionen kunne bære en ambitiøs fejring af en relativt lille branche. Det kunne den. ÅRETS BRØL blev en overvældende succes, og derfor afholder Erhverv Norddanmark igen i år en stort anlagt kreativ konkurrence. ÅRETS BRØL har netop åbnet for indsendelse af bidrag til konkurrencen, der i 2014-udgaven byder på et nyt særdeles kompetent jurymedlem.

ÅRETS BRØL 2014 er Nordjyllands største temperaturmåling af virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring. Sidste år indsendte deltagerne hele 159 kreative bidrag, og det overgik selv de mest ambitiøse forventninger. Nu er det tid igen. Reklamebureauer, selvstændige kreative, producenter og annoncører kan nemlig fra i dag indsende bidrag til konkurrencen frem til d. 16. april.

Bag ÅRETS BRØL står Erhverv Norddanmark, hvis Kreativgruppe i år satser på at gøre fejringen endnu større. Alle bidrag til ÅRETS BRØL vurderes af en jury, hvis formand i lighed med sidste år er Thomas Hoffmann, kreativ direktør og indehaver af &Co. Han får som noget nyt følgeskab af Niels Heilberg, formand for Creative Circle siden 2005.

Repræsentant for styrekomitéen bag ÅRETS BRØL og sekretariatschef i Erhverv Norddanmark Anita Møller, siger:

- Sidste år beviste vi, at Janteloven ikke længere findes i Nordjylland. ÅRETS BRØL var en kæmpe succes, og vi havde ikke i vores vildeste fantasi forestillet os, at vi ville modtage så mange bidrag til konkurrencen. Vores indtryk er, at de kreative i Nordjylland har konkurrencen i baghovedet, når de udvikler nye, kreative løsninger, og mange vil rigtig gerne løbe af med én af de kreative priser. På den måde er vi på kun ét år blevet en prisfest, branchen regner med, og derfor ser vi endnu engang frem til at kåre de bedste bud på virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring. I år endda med en ekstra stærk jury.

De nordjyske kreative kan fra i dag indsende bidrag i 20 forskellige kategorier (http://www.åretsbrøl.dk/Indhold/Konkurrencen/Kategorierne), og efter materialefristen d. 16. april påbegynder juryen det store arbejde med at udpege de nominerede. Den store prisuddelingsfest afholdes d. 29. august 2014 i Aalborg.

Bag ÅRETS BRØL 2014 står en lang række samarbejdspartnere, der sammen med Erhverv Norddanmark har brugt de seneste mange måneder på at optimere prisuddelingen og den efterfølgende fest, der ventes at tiltrække op mod 300 branchefolk. Samarbejdspartnerne tæller Clienti, Danske Bank, DiaPhoni, Ebbe Rubien & Partners, Lange PR, Nordjyske Medier, Novagraf, SHRPA og Steen Bjerre, og juryen, der skal nominere og udpege vinderne, består af følgende personer:

Thomas Hoffmann (formand), kreativ direktør og indehaver, & Co. (København), Niels Heilberg, ejer og CEO, HumanConsult (København) samt formand for Creative Circle siden 2005; Troels Nørlem, Director, Designit (Aarhus), Thomas Fabricius, kreativ direktør, DDB Copenhagen; og Søren Christensen, Client Service Director/Partner, ROBERT/BOISEN & Like-minded (København).

Læs mere på www.åretsbrøl.dk.  



Hovedsponsor:
Business-sponsorer:
ERHVERV
NORDDANMARK

Nyhavnsgade 2
9000 Aalborg
98 16 06 00
info@erhvervnorddanmark.dk

Følg os via

Tilmeld eNYHEDSBREV
MISSION
Det er Erhverv Norddanmarks mission som tværfagligt erhvervsnetværk at være erhvervslivets samlende talerør og give regionens virksomheder værdi gennem dynamik, udvikling og vidensdeling.

VISION
Erhverv Norddanmark er proaktiv i den erhvervspolitiske debat og er den foretrukne dialogpartner i erhvervsudviklingen af Aalborg og Norddanmark.

Ældst · Størst · Stærkest

Erhverv Norddanmark anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK
sitelist.html