Generalforsamling 2021

retur

Generalforsamling 2021

Generalforsamlingen kommer tirsdag den 18. maj vanen tro til at bestå af såvel de vedtægtsbundne elementer som en gæstetaler.

Dette års gæstertaler er, Torben Ballegaard Sørensen.

Torben var helt tilbage i 90'erne aktiv i Nordjylland som medlem af bestyrelsen for Hjørring-virksomhederne TargIT og DTF-Travel og han er i dag bl.a. formand i bestyrelsen for det succesfulde fødevarehandelsfirma Nowaco A/S, som har hovedsæde i Aalborg.

Torben Ballegaard Sørensen er uddannet cand.merc. ved Handelshøjskolen i Aarhus og har ved siden af sine mere end 30 år som aktiv direktør i bl.a. LEGO og B&O siddet i bestyrelsen for et stort antal virksomheder, fra små til helt store og fra familieejede til børsnoterede. Blandt de ejerledede virksomheder kan nævnes Systematic, AS3, Tajco og DENA og blandt de lidt større kan nævnes LEGO, Pandora, Egmont, SofaCompaniet og svenske AB Electrolux

Torbens kreative og innovative tilgang har flere gange tilført yderlig vækst for virksomhederne både på et nationalt og internationalt plan som for eksempel ved hans udvikling af LEGO Mindstorms robotter og Automotive hos B&O.

I dag har Torben grundet hans mange bestyrelses- og direktionsposter udviklet et utrolig bredt netværk, og høstet erfaringer fra mange typer af virksomheder. Disse erfaringer har han beskrevet sin bog: "Når Bestyrelsen skaber Værdi" (Gyldendal).

OBS! Du er først tilmeldt arrangementet, når du har modtage en bekræftelse på mail.

OBS! Når du tilmelder dig dette arrangement, giver du samtidig samtykke til at eventuelle billeder af dig må deles på sociale medier og Erhverv Norddanmarks hjemmeside.

* Navn:
* Virksomhed:
* CVR:
Bemærkning:

Hovedsponsor:
Business-sponsorer:

ERHVERV
NORDDANMARK

Nyhavnsgade 2
9000 Aalborg
info@erhvervnorddanmark.dk

Følg os via

Tilmeld eNYHEDSBREV
MISSION
Det er Erhverv Norddanmarks mission som tværfagligt erhvervsnetværk at være erhvervslivets samlende talerør og give regionens virksomheder værdi gennem dynamik, udvikling og vidensdeling.

VISION
Erhverv Norddanmark er proaktiv i den erhvervspolitiske debat og er den foretrukne dialogpartner i erhvervsudviklingen af Aalborg og Norddanmark.

Ældst · Størst · Stærkest