3. kvartal 2015
Cannes Lions 2015
Den 25. september var der - for de morgenfriske kl. 7.30 - morgenkaffe og verdens bedste reklamefilm fra Cannes Lions 2015 i Nordisk Film biograf, Kennedy Arkaden.
Den 25. september var der - for de morgenfriske kl. 7.30 - morgenkaffe og verdens bedste reklamefilm fra Cannes Lions 2015 i Nordisk Film biograf, Kennedy Arkaden.
Galleri_2015/CannesLion
SENIORGRUPPEN
Seniorgruppen var den 14. september 2015 på besøg i Aalborgs unikke kultur- og sportscenter GIGANTIUM. Den første formand for den erhvervsdrivende fond Bruno Schnoor fortalte lidt om projektets opstart, hvorefter Lene Kallehauge, som har været ansat i GIGANTIUM næsten siden opstarten, fortalte om centrets udvikling frem til i dag.
Herefter blev der lavet en fin rundvisning i centret.
Seniorgruppen var den 14. september 2015 på besøg i Aalborgs unikke kultur- og sportscenter GIGANTIUM. Den første formand for den erhvervsdrivende fond Bruno Schnoor fortalte lidt om projektets opstart, hvorefter Lene Kallehauge, som har været ansat i GIGANTIUM næsten siden opstarten, fortalte om centrets udvikling frem til i dag.
Herefter blev der lavet en fin rundvisning i centret.
Galleri_2015/Gigantium
ÅRETS BRØL 2015
21. august 2015 stod Erhverv Norddanmark bag ÅRETS BRØL 2015-prisfesten, der denne gang var henlagt til Paradiso-teltet opstillet ved Nordkraft. Flere end 200 mennesker - primært fra reklamebranchen - fejrede sig selv og hinanden ved uddelingen af 21 kategoripriser og én Grand Prix i forbindelse med Nordjyllands største temperaturmåling af virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring. Det nye sort er langtfra Nordjyllands største bureau, men alligevel høstede det de fleste priser og slog dermed sværvægterne Clienti og Combine: Det nye sort hentede seks af kategoripriserne - og Grand Prix'en - mens Clienti og Combine begge gik hjem med fem priser. Igen i år var der dog laurbær til andre end de største spillere, idet også DiaPhoni, Ebbe Rubien & Partners, Public Image og Lars Horn kom på podiet. Det samme gjorde KUNSTEN, som vandt den nyindstiftede Public Relations-kategori for arbejder udført af det nordjyske kunstmuseum selv.
Foruden prisoverrækkelsen fik deltagerne blandt andet underholdning i verdensklasse i form af La Soirée - en potent cocktail af kabaret, cirkus-sideshow og moderne varieté. (Foto: Tove Koch)
21. august 2015 stod Erhverv Norddanmark bag ÅRETS BRØL 2015-prisfesten, der denne gang var henlagt til Paradiso-teltet opstillet ved Nordkraft. Flere end 200 mennesker - primært fra reklamebranchen - fejrede sig selv og hinanden ved uddelingen af 21 kategoripriser og én Grand Prix i forbindelse med Nordjyllands største temperaturmåling af virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring. Det nye sort er langtfra Nordjyllands største bureau, men alligevel høstede det de fleste priser og slog dermed sværvægterne Clienti og Combine: Det nye sort hentede seks af kategoripriserne - og Grand Prix'en - mens Clienti og Combine begge gik hjem med fem priser. Igen i år var der dog laurbær til andre end de største spillere, idet også DiaPhoni, Ebbe Rubien & Partners, Public Image og Lars Horn kom på podiet. Det samme gjorde KUNSTEN, som vandt den nyindstiftede Public Relations-kategori for arbejder udført af det nordjyske kunstmuseum selv.
Foruden prisoverrækkelsen fik deltagerne blandt andet underholdning i verdensklasse i form af La Soirée - en potent cocktail af kabaret, cirkus-sideshow og moderne varieté. (Foto: Tove Koch)
Galleri_2015/aaretsbroel15