Lille bureau brøler højest til nordjysk prisfest


retur

Det nye sort er langtfra Nordjyllands største bureau, men alligevel høstede det de fleste priser til ÅRETS BRØL 2015-prisfesten og slog dermed sværvægterne Clienti og Combine: Det nye sort hentede seks af de 21 kategoripriser - og blev desuden tildelt ÅRETS BRØL 2015 Grand Prix - mens Clienti og Combine begge gik hjem med fem priser.

Igen i år var der dog laurbær til andre end de største spillere, idet også DiaPhoni, Ebbe Rubien & Partners, Public Image og Lars Horn kom på podiet. Det samme gjorde KUNSTEN, som vandt den nyindstiftede Public Relations-kategori for arbejder udført af det nordjyske kunstmuseum selv.

De 21 priser og Grand Prix'en blev uddelt fredag 21. august 2015 i spejlteltet Paradiso opstillet ved Nordkraft i Aalborg. Foruden prisoverrækkelsen fik deltagerne blandt andet underholdning i ver-densklasse i form af La Soirée - en potent cocktail af kabaret, cirkus-sideshow og moderne varieté.

VINDERE I 2015

  • App eller Mobilt Website: DiaPhoni for Nordjyllands Trafikselskab
  • Corporate Identity: Det nye sort for Aalborg Bibliotekerne
  • Corporate Website: Combine for Nyfors
  • Digital Kampagne: Clienti for Nordjyske Bank
  • Direct Marketing: Clienti for Cembrit
  • Emballagedesign: Ebbe Rubien & Partners for Bone's
  • Film - Reklame: Det nye sort for Aalborg Tekniske Gymnasium
  • Film - Øvrige: Combine for Aalborg Kommune
  • Kampagne- eller Produktwebsite: Det nye sort for Aalborg Universitetshospital
    og Aalborg Universitet
  • Kampagnekoncept - Offentlig: Det nye sort for Aalborg Bibliotekerne
  • Kampagnekoncept Business-to-Business: Clienti for Cembrit
  • Kampagnekoncept Business-to-Consumer: Clienti for Nordjyske Bank
  • Mini Identity: Det nye sort for Mani Pine
  • Outdoor: Combine for Aalborg Universitet
  • Print: Combine for Aalborg Universitet
  • Public Relations: KUNSTEN for KUNSTEN
  • Radio: Public Image for Aalborg Karneval
  • Rebrand Identity: Clienti for Hanstholm Køkken
  • Reklamefotografi: Lars Horn for Horn & Andersen
  • Sociale Medier: Combine for Nordjyske Kommuner
  • Unikt Kampagneelement: Det nye sort for Aalborg Tekniske Gymnasium
  • ÅRETS BRØL Grand Prix 2015: Det nye sort for Aalborg Tekniske Gymnasium

VINDERE I 2013, 2014 OG 2015

  • Shrpa (nu Combine) + Netimage 8+7+5 = 20
  • Det nye sort 2+3+7 = 12
  • Clienti + Clienti Digital 2+4+5 = 11
  • Form Agenda 1+2+0 = 3
  • Public Image 0+1+1 = 2
  • + én enkelt pris til henholdsvis Cembrit, DiaPhoni, Ebbe Rubien & Partners, Fedder + Okkels, Huge Lawn - Miracle Apps, KUNSTEN, Lars Horn, steen-bjerre.dk, Weber-Stephen Nordic og Aalborg Sym-fonikorkester.

JURY I 2015

  • Thomas Hoffmann - Kreativ direktør og indehaver, &Co.; formand for ÅRETS BRØL-juryen 2013 og 2014
  • Niels Heilberg - Senior Creative, Hjaltelin Stahl; formand for Creative Circle 2005-2015
  • Trols Nørlem - Director, Designit
  • Kirsten Poulsen - Direktør og indehaver, Firstmove
  • Søren Christensen - Client Service Director og partner, Robert/Boisen & Like-minded

ARRANGØR

  • ÅRETS BRØL arrangeres af Erhverv Norddanmark, der er Aalborg-regionens største og ældste er-hvervsorganisation. Konkurrencen og prisfesten blev første gang gennemført i 2013.

STØTTER

  • Danske Bank // DiaPhoni // Helmuth Bar & Kitchen // Huge Lawn - Miracle Apps // Jysk Analyse // leogriffin.dk // NORDJYSKE Medier // Novagraf // Randorff // steen-bjerre.dk // TV2 Danmark

YDERLIGERE INFORMATION
www.åretsbrøl.dk  




Hovedsponsor:
Business-sponsorer:


ERHVERV
NORDDANMARK

Nyhavnsgade 2
9000 Aalborg
98 16 06 00
info@erhvervnorddanmark.dk

Følg os via

Tilmeld eNYHEDSBREV
MISSION
Det er Erhverv Norddanmarks mission som tværfagligt erhvervsnetværk at være erhvervslivets samlende talerør og give regionens virksomheder værdi gennem dynamik, udvikling og vidensdeling.

VISION
Erhverv Norddanmark er proaktiv i den erhvervspolitiske debat og er den foretrukne dialogpartner i erhvervsudviklingen af Aalborg og Norddanmark.

Ældst · Størst · Stærkest